|
Post by saabisti on Apr 2, 2011 11:48:22 GMT 2
Hej alla FSSVare, Trots att det är ännu en tid tills deltagande anmälningen skall göras (sista dagen 15.05) så anmäl er i tid. Det kan nämligen i slutruschen hända att happeningen blir fullbokad före den 15.05.
Den som tänkte övernatta i Ellivuori: alla 2pax rum har bokats. Några 1 pax finns kvar och några stora lägenheter finns ännu 4pax + 2 extra sängar. Koordinera och dela med andra FSSVare så blir dessutom priset förmånligare.
Även de som tänker tält/bil/ caravan övernatta gör klokt i att boka plats i tid.
½ hotellövernattningen skall betalas i förväg men tältarna etc kan betala förs vid ankomst hela summan.
Då jag bokade familjens övernattning kunde jag konstatera, att det bästa sättet var att ringa upp dem och inte göra bokningen på nätet då man där anmält att allt är reserverat 5-7.08
|
|
|
Post by JB on Jul 19, 2011 22:30:54 GMT 2
Hej alla intsaabare!
Träffen närmar sig med stormsteg och det är inte länge innan vi ses på Ellivuori. Har ni bilarna klara?
|
|
|
Post by saabskruvarn on Jul 20, 2011 18:19:13 GMT 2
"Har ni bilarna klara"? Nå, inte riktigt.... Och blir väl bråttom som vanligt att hinna få i ordning tills IntSaab!!
Men vad det ska bli skönt bara IntSaab är igång och få en riktigt ordentlig dos med Saab atmosfär!
|
|
|
Post by saabisti on Jul 26, 2011 21:40:37 GMT 2
Ja det blir nog att stå i hela veckan 32 för en del aktiva FSSVare.
Totalt 13 FSSVare kommer att möta upp i slutmålet Ellivuori vilket inte är illa. Trots att man kommer att dela ut en lippis hoppas jag att vi antingen har de röda skjortorna på och eller lippsen. Funktionärerna kommer att få en t-skjorta som man är tvungen att ha på sig men då gäller den röda lippisen förmordar jag.
|
|
|
Post by JB on Aug 1, 2011 22:13:29 GMT 2
|
|
|
Post by saabisti on Aug 12, 2011 20:45:16 GMT 2
Stort tack till alla FSSVare som ställde upp under Pre touren. Tack mail har kommit från många håll och alla hyllade touren till himlen som något av det bästa i sitt slag de upplevt - sådeså ;D
|
|
|
Post by toppola on Aug 13, 2011 16:28:55 GMT 2
Jag och Bettan ställer upp i ovationerna .
|
|
|
Post by saabskruvarn on Aug 17, 2011 14:29:23 GMT 2
Vilken härlig Saab vecka!! Pre Tours deltagarna var ett så härligt gäng att det var ett rent nöje att få vara en av arrangörerna. Specielt glad också över hur "FSSV" har blivit ett känt begrepp mer eller mindre Saabvärlden över!! FSSV kepsar syntes verkligt många i Ellivuori! Ett stort extra tack till "Saabisti" som självmant "vågade" låna ut sin Saabo till övernattning åt undertecknad och flickvän! Tack allihop för den härliga Saabgemenskapen!
|
|
BigOa
Full medlem
|
Post by BigOa on Aug 19, 2011 17:04:16 GMT 2
Hello Hej FSSV och de övriga! ;D Stor T A C K till alla FSSV och Saabklubben arrangörerna som har ordnat verkligen fin och härlig veckoslut i Ellivuori (och Nokia), o det var så enormt stort Saab-träffens upplevelsen för oss familjen, och "Huida/95" "Esther/900", att vara med där i Ellivuori. . . De alla Saabfolk och -bilarna var så härliga och trevliga som varm hjärta än vad vi anade.. Det var bäst för oss att vara i IntSaab-träffen än att vara i Rantarock eller Porijazz..
|
|
BigOa
Full medlem
|
Post by BigOa on Aug 19, 2011 18:05:15 GMT 2
|
|